Komunikace se zákazníky


Zákaznický servis

V dnešní době internetu můžeme efektivně využívat online marketing k tomu, abychom získali nové zákazníky. Nejdříve to můžou být pouze návštěvníci například webových stránek, kde se teprve rozmýšlí, zda našich služeb využijí, nebo se obrátí na stránky konkurence. Jestliže naše stránky budou hezky zpracovány, tak návštěvník může skutečně uvažovat nad tím, zda si od nás něco nekoupí, ovšem rád by vše ještě zvážil a potřebuje o dané službě či zboží vědět další informace, které na stránkách nezjistil.

propojení lidí

Od toho by tu měla být naše podpora pro takové lidi, protože když jim informace dodáme společně s vlídným přístupem, tak se z návštěvníka webu může skutečně náš klient. Na webu můžeme mít chat, u kterého pravděpodobně nebude někdo sedět i v noci, ovšem komunikace může být v takovém případě přesměrována na email. Zároveň zde můžeme mít i formulář pro nezávaznou poptávku, která nebude nijak zpoplatněna.

Telefon

Telefonní komunikace je stále k těmto účelům i v době moderních technologií velmi oblíbená, protože stačí vzít telefon, vytočit konkrétní společnost a rovnou v reálném čase můžeme zjistit všechno potřebné, takže se jedná stále o rychlý a efektivní způsob komunikace bez nutnosti osobní návštěvy. Svou firmu je dobré propagovat i s kontaktem na nás, aby se kdokoliv mohl na naši společnost obrátit kdykoliv bude potřebovat, tedy v rámci rozumné doby, protože v noci bude těžko na telefonát klienta někdo čekat.

drátový telefon

Aby naše číslo bylo velmi snadno zapamatovatelné i během krátké reklamy v rádiu, tak jsou tu zlatá čísla VIPcisla. Možná jste o tomto pojmu nikdy neslyšeli, ovšem takové číslo už někdy jistě ano, protože se jedná o snadno zapamatovatelnou kombinaci či opakující se sérii. Nákup takového čísla něco stojí, protože není až tak obvyklé, ovšem pro reklamní a komunikační účely má rozhodně své výhody.